måndag 12 september 2016

GRATTIS MAMMA!!

Kuckeliku!

Måndag igen och inte vilken måndag som helst utan min söta, kära mor drar till och fyller år idag.

GRATTIS MAMMA!!! (här med Michelle) Vi tittar nog in ikväll en sväng. Fast om jag inte missminner mig totalt så har jag ett föräldramöte att gå på först. 

Å annars?

Jo, jag ska börja förkovra mig lite i bettfysiologi. Odontologi 2 startar och det ska bli väldans skoj. Skulle kunna lägga upp lite bilder på några olika bett.....men, äh! Jag slänger in några bilder från i Lördags då vi var ut på galej med Anders:
Jag och Katrin tillverkade räkmackor! 12 stycken för att va exakt, gick som hejsan de!
Inväntar födelsedagsbarnet och fru
Dukat och klart! Det var ett "digert" program under eftermiddan och kvällen. Ja, det blev till och med lite stressigt ibland...
Att prova ut skor inför bowlingen är typ lika kul som själva spelet
Den medhavda färdkosten fick tummen upp! Högsta betyg på både smak och styrka :-))))
Däremot vet jag inte vilket betyg jag ska ge den här rackar´n. Heter väl Margarita tror jag. Saltad kant och tequila som huvudingrediens....
Men det här var GOTT! Fast det inte ser ut så på bilden. En kryddig bacon and cheeseburgare! Tur att jag fick låna Rossis glasögon så jag kunde läsa menyn....jag bara MÅSTE börja ha läsglasöga vä mä te handväska! Man bli ju helt handikappad när man inte ser nåt :-)

Nä, nu fyll jag upp kaffekoppen ytterligare en gång och fortsätt å studera

/Over and out 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar