onsdag 21 september 2016

Feberfrossa!


Tjo flöjt :-) 

Så där ja! Nu kan jag bocka av två viktiga saker på min "göra lista". För det första har jag varit och tagit dos nummer ett i Hepatit B vaccinationen, och det gick ju smärtfritt....är inte direkt rädd för sprutor :-) Däremot blev det jobbigt i natt. Värsta frossan i hela kroppen, kändes som jag hade hög feber samtidigt som jag frös som tusan. Säkert nån biverkning på vaccinet. Känner mig lite mör och konstig idag med, ont i huvudet och trött. 
Hepatit B vaccin ges i tre omgångar, så nu har jag två stick kvar.

Och nummer två på min VIKTIGA "göra lista" var att söka jobbet som finns ute på annons just nu = Tandsköterska i Bredbyn/Domsjö. Check på det! Igår skickade jag in min ansökan så nu är det bara att hoppas på tur!! 

Å vet ni vad? Jag var inte ut i skogen nåt på hela dan igår!! Känns inte bra. Måste absolut lura ut syrran och morsan ikväll :-)))) 

/Over and out 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar