fredag 2 september 2016

DRÖMJOBBET är ute på annons!




Tjo och tjim!! 

Då var det fredag igen....och jag har läget under kontroll, i alla fall då det gäller skolarbetet. Annat är det med resten  = hemmet håller i princip på att förfalla. Tvättberg, ostädat, struligt, dammigt, kaos överallt......men, det konstiga är att man faktiskt vänjer sig med att ha det struligt. Det har jag aldrig trott :-))))
Bildresultat för lantislygdman styleroom
Känns väldigt avlägset att mitt hem har sett ut så här
Bildresultat för styleroom lantislygdman
Jag vill ha fint och städat igen!! 

Nu till överskriften = Mitt drömjobb finns nu ute på annons på AF. Måste ta och snickra ihop en ansökan och skicka in. Tandsköterska i Bredbyn/Domsjö. Det skulle passa mig perfekt :-)) 


/Tack å hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar