fredag 5 augusti 2016

TACK för uppvaktningen!!!

Alltså!! 

Fyllde jag jämna år igår eller?? Jämarns vilken uppvaktning jag fick :-))) TACK så mycket alla som kom och hälsade på
Titta - Massor av fina roliga presenter. Å bara sånt jag gillar!! Nu får jag dricka drink ur dom nya fina "drinkmuggarna" med inbyggda sugrör (blir nog redan ikväll) Jag får dricka kaffe och äta lyxig Årechoklad (ska inte bjuda bara äta själv) Jag får tända doftljus och jag får lyssna på LP-skivan Jan Lindblad (hö, hö, vört öronproppar är att rekommendera?) Och sist men inte minst jag ska få göra egen HALLONLIKÖR!! Fick både recept och spriten som ska användas.....och hallonen blev jag lovat att få följa med idag och plocka. NICE!! 

Apropå hallon. Här om kvällen var Ethel, jag och mamma ut en sväng och fick ihop tio liter tillsammans på bara nån timme. Är så himla kul att plocka hallon. Idag ska vi ut igen för nu ska vi plocka till likören.
Mums! Jag använde mina hallon till marängrulltårtan igår. 
Min skörd från då vi va ute....ser lite ut men det var tre liter :-))) Så jag kunde frysa in lite också. 


Nu drar jag till Mellansel för sista gången. Idag gör jag min sista dag på Bosch 

Tack och adjö


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar