onsdag 10 augusti 2016

Ont i pannan....

Hö, hö, hö!

Att man inte kan lått bli nåt! Igår skulle jag provköra Oscars Airboard en sväng....ser ju så himla enkelt ut när han kör. Men, klåen, jag körde direkt in i en skåp så jag slog pannan in i hörnet!! Ont som svinet, fast det gick bra i alla fall, blev bara en liten, liten bula. Jag körde ju väldigt sakta som tur va :-))))
Så här ser Novas gurkplanta ut just nu. Vi skördade första gurkan här om dagen. KUL med egenodlade grönsaker! Nästa år måste jag rusta lite bättre med rejälare krukor och ställningar osv. 

Busktomaterna trivs också på altanen. Blir nya röda tomater att plocka varje dag
Mums! Egen gurka utan besprutning, det ä grejer de!

Nä, vört Linda Länsman ska hoppa in i duschen efter morgonens springrunda 

/Tjingeling 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar