fredag 12 augusti 2016

JAG SKA BLI MOSTER!!!

Kuckeliku!! 

Som överskriften säger. Jag ska bli MOSTER!! Jämarns va frödigt. Då kan jag titulera mig som både faster och moster :-)))) 

Och igår fick jag brättes å hålla i lilla Michelle en stund. En väldigt förnöjsam och snäll jänta...Vört de va för hon satt hos gamm-fastera som hon va så cool???
 
En riktig SÖTNOS!! Fast nog tittade hon lite skeptiskt på mig ibland :-) 

Hon va lika snäll då hon fick vara hos Farmor. Men, det mest intressanta för lilla Michelle var Lisas hund Iris. Hon spejade efter hunden hela tiden. 

Å annars?
Jo, igår va vi ute i skogen och plockade blåbär. Väldigt trevligt! Det är rakt för gemytligt att vara ute i skogen. Att man dessutom har en stor termos kaffe och massor med fika med sig gör ju inte saken sämre. Och det bästa av allt. Nu har Linda Länsman saftmajan full med nykokad blåbärssaft!!! Nu blir det saftkalas :-))) 

Nä hörrni! Nu ska jag och Oscar brassa till stan en sväng. Presenter till kommande födelsedagar ska inhandlas och sen ska jag dra till å köpa mig ett par riktigt SEXIGA TROSOR! 


/Tjingeling 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar