tisdag 12 juli 2016

Varför ligger det en blöja på gräsmattan?

Kuckeliku!!
Morgonens mest spännande mysterium.....VARFÖR ligger det en blöja på min tomt?? Å inte modell bebis utan en redig baddare! Ja, ja, Va väl nån som ha brassa förbi i sån fart att blöjan fladdrat iväg?

Å annars?
Jo, ikväll drar vi iväg med husvagnen. Ska ju bli kanonväder framöver så då passar det bra att åka iväg och bada! Synd bara att jag inte har nån ny snygg bikini att sprätta omkring i....
Å harne de va "after-läger" aktivitet i söndags - att tvätta tre proppfulla maskiner. Konstigt, med tanke på att barnen knappt hade bytt om under hela lägret. Nästa år ska jag ransonera bort minst hälften av packningen. Allt man packat med blir ju liksom solkigt under lägerveckan än om det inte blivit använt. 

Nä, bäst att Länsman börjar packa in i vagnen nu då. Det bruka ju va ett stort projekt. Borde kanske ransonera lite på mina egna kläder också när det gäll att packa! 
Bildresultat för ansia badpark lycksele
Lycksele är slutmålet och här på Anisa badpark ska jag åka hela dan i morgon!! 
Bildresultat för ansia badpark lycksele
Troligen blir det några åk här med....


Nu ska här packas
/Hörs å syns






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar