fredag 1 juli 2016

Rapportskrivning pågår!

Hej hopp!

Idag är sista studiedagen innan sommaruppehållet och den fördrivs med att skriva rapport. Usch, man har ju kommit ifrån rapportskrivningen nu under LIAn så jag känner mig rätt ringrostig. Dåligt går det, men jag ger inte upp. Vill bli klar idag så man kan fira in SEMESTERN!! Tror jag måste lägga skumpan på kylning...
Bildresultat för ice audition champagne
Mums!

Äh! Nu slänger jag in några bilder ifrån havet istället, mycket trevligare än rapportskrivning!

Jodå! Vi körde sillbrunch även på midsommardagen, och det var lika gott som dagen innan 
Dom här två dom gillade köttbullarna :-) 
Så gott! Bli rakt sugen på sill å potatis igen
Strålande sol över stugan
Hö, hö, hö! Länsman ute på havet, med bara en åra.....jag va rakt lite rädd. Å varför tog jag inte på mig en flytväst innan jag brassade iväg? Här skulle jag ta upp mjärdarna.
Skörden = Tre långsmala fula simpor!! 
Så fint vid havet!
Nog tänk jag att dom här va rätt så skrajsna när dom skulle iväg ut på havet
Här ska dom få sig en rejäl åktur! Tvi vale...nog föredrar jag att paddla mig fram i gummibåten istället för en livsfarlig gummiring ;-) 

Nä, nu måste jag brassa på med rapporten. Kommer aldrig att hinna klart idag. Har ju ett kalas att förbereda också. Kan inte gärna ha gäster i denna SVINSTIA!! 

/Tjingeling 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar