söndag 10 juli 2016

Nu strömma perninga in!




Hö, hö, hö!

Nu ba välle in perninga pa konto! Drog till å vann på LOTTO igår. Inte illa ;-)))

Grattis Linda till följande vinst:
Vinstinformation
 Spel Speldag Dragningsdag Vinst
 Lotto Lör 2016-07-03  2016-07-09 24 kr
  Joker Lör 2016-07-03  2016-07-09 0 kr

Vinstsumma: 

24 kr

Å inte nog med det. Jag fick tummen ur arsle nu på morgonen och skickade in kontouppgifter till Mytaste så jag kan börja plocka ut mina reklampengar. Fast det bero ju förstås om jag lyckades fylla i alla siffror rätt....IBAN och BIC nummer är jag då inte alls nå hemma på. Ja, ja, jag ser väl om det dyker upp nå pengar framöver.

Idag är det avslutning på Harpsjölägret och vädret verkar ju var hyfsat idag som det ser ut nu i alla fall. Bra mycket enklare att riva tält och bära packning om det är torrt väder :-) Fast nog äre kallt för att vara sommar? Jag vill kunna sprätta omkring i kjol och linne....inte behöva ha långbyxor, sockar och vinterjacka för å va ute på kvällen. På fredagskvällen var det 12.5 grader. Burr!!!
Bildresultat för soligt väder
Den här temperaturen vill jag NU!! 

/Over and out 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar