torsdag 21 juli 2016

Näsklämma = 0 POÄNG!



Tjo flöjt!

Jösses, vilket väder!! Sverige är ju underbart när det är så här. Väldigt lättsamt att leva och semestra :-) Å idag ser det ut att bli lika fint som igår. Här ska BADAS!

Gårdagen fördrevs såklart på badet och Länsman fortsatte sin dykarskola och jag kan säga att Nova är i en mycket högre klass än mamman. Själv är jag både rädd och stel åsså tappar jag bikinitrosorna vid varje dyk....så jag måste va beredd att fånga dom direkt i dyket, he, he! Blir liksom ytterligare ett moment att tänka på. Sen är det detta med vatten i ögon och näsa....Det gillar jag INTE, så att dyka utan cyklop är omöjligt!

Denna näsklämma trodde jag skulle vara perfekt för fina svanhopp, men icke! Den får NOLL poäng i betyg. Så idag ska jag minsann trava iväg och köpa mig en egen cyklop. Barnen har varsin men dom är väldigt ovilliga att låna ut dem till mamsen, så nu jämarn ska jag fixa en egen och sen ska här DYKAS hela dagen lång.

Gårdagskvällen gick i sedvanlig campingstil med grillat till middag, vint till efterrätt och sedan avslutades kvällen med vandring runt campingen.

Sol gillar vi!
Mousserande vin, choklad och jordgubbar passar utmärkt som efterrätt
Hade sån tur att jag fick se en fiskare som bärgade in en LAX precis när vi gick förbi. Ser ni plasket till höger. Det är laxen :-))) Jag skulle så gärna vilja ha en riktig systemkamera, då har jag kunnat ta fina, bra bilder. 



Ett litet stopp vid hoppborgen. 
Och ett stopp vid lekparken såklart!
Dom ä roliga dom här stora gungorna som man ligger i. Jodå...jag provade också = Livsfarligt!

Nu tar jag mig en tredje kaffekopp och idag blir det vila från löpningen. Känner på mig att skadorna är nära!

/PUSS Å KRAM 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar