fredag 29 juli 2016

Juvanådamme by night :-)

Tjo flöjt!

Som överskriften säger. Jag tog vägen över JUVANÅDAMME hem igår kväll. Inte ofta man ä där å raggar nu för tiin.....Och jag kan meddela att jag mötte NOLL bilar under min färd från Junsele över Grundtjärn och hem. Inte så trafikerat alltså! Det är bra för en som ä folkskygg som jag ;-) 

Ny dag = Nya tag. Håller i denna tidiga otta att packa ihop det sista som jag ska ha med mig inför helgen i Gulsele. Vi ska ha Släktträff på Lördag i bygdegården och i natt campar vi vid älven "hos" Annica och Mats. 

Alltså i Gulsele går det rakt inte att knäppa dåliga bilder. ALLT är så himla fint där! Funderar starkt på att muta in en liten tomtplätt där och slå upp en koja! Det vore grejjern de...


Husvagnen ställs på plats 

Eld och solnedgång....vad mer behövs??

Så vackert!! 
Nova skriver dagbok 

Direkt efter jobbet ikväll drar jag iväg till Gulsele och vet ni vad??? Jo, Annica har utlovat kräftskiva!!! Yippie, vi har ju de sista kräftorna kvar sedan vår kräftfångartur ifjol. Nu ska dom mumsas upp. Jag LÄNGTAR!! För godare kräftor finns inte :-) 

Hörs å syns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar