fredag 29 juli 2016

Efter 53 timmar på Bosch...

Efter veckans typ 53 timmar på Bosch firar jag in helgen på en strand vid Ångermannälven. Fira att min första vecka gick bra! Fira att Inga katastrofer skedde och fira att Länsman ha fått briljera med sina kunskaper i engelska...., he, he. Nej, ba skämta! PRISA Gud för Google translate och Colin's international alphabet! 
Så rogivande!! Å dom första jag stötte på va morbror Kalle och hans Eva. Dom ä också på plats på campen 😎

Jag tänkte köra direkt från Mellansel via Hälla och sen till Gulsele....Men, då jag kömme te vägskäle som gå te Degersjö kände ja att jag MÅSTE ju åka via Degersjö och kolla till Farfars bönninga.
Knäppt i 120 knyck genom ruta. Va ju liksom brottom å kömma fram a 💪💪

Vet ni förresten att det finns en fotbollsplan i Degersjö? Jag antar att Kjellen va värsta spelarn då det begavs...

Syns å hörs!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar