fredag 22 juli 2016

Där satt den!!

YES!!! 

Där satt den! En springrunda på 10 km med kilometerfart på 5.46! Visserligen mycket sämre än min bästa tid, men jag är nöjd ändå med tanke på hur otränad man ä :-) Detta måste firas...redan ikväll. Här ska stoppas bubbel på kylning 


Bildresultat för mousserande vin
Å jordgubbar till garnityr har jag i landet såg jag. Åh, vad gott det ska bli!

Nu ska jag brassa iväg på Konsum en sväng. Ha ju inte varit på "min affär" på typ nio dagar. det går INTE för sig

/Synes



4 kommentarer:

  1. Packa bubblet å kom till havet imorgon... Ska visst va gassande sol å vattenskotern är på plats. Trilskas korken ska jag hjälpa dig att öppna... Axel säger att det är 20 grader så glöm inte badkläderna

    SvaraRadera
  2. ;-) ;-) Tänk att det ALLTID är SOL vid havet! Soligt väder kräver både bubbel och badkläder.....det ä ju precis de vi gillar. Men, den däringa skotern de vete tusan!

    SvaraRadera
  3. Skotern är ju perfekt, barnen roar sig å vi ser på!

    SvaraRadera
  4. He, he! Ja just, så är det ju

    SvaraRadera