torsdag 23 juni 2016

Titta vad jag hitta!!!

Morrn, morrn!

Usch, vad det går dåligt med packningen inför midsommar......Det här är inte min stil. Jag bruka ha packat å klart långt i förväg. Det torde nog bli sena natten innan man kan dra iväg :-) Fast maten har jag packat det mesta av igår kväll i alla fall, så en bit på väg är jag! 

Å som fattig student har jag inte råd att införskaffa några dyra, goda midsommardrycker så därför fick jag lov att göra en djupdykning i "vinkällaren" istället och TITTA vad jag hitta!!!

Hö, hö, hö!! Det blir då INTE en god midsommar när det gäller drycker!! Kan man dricka glögg på midsommarafton?? Å mandellikören till höger i bild är ju i princip odrickbar....trots sin exklusiva flaska :-) Och Korvas jordgubbsdrink finns fortfarande kvar efter ett helt år. Den köpte jag ifjol vid midsommar i Turkiet.

Nä, nu måste jag sätta fart. Mot Domsjö och sista dagen för veckan

/PUSS Å KRAM 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar