måndag 20 juni 2016

Tack Thomas och Johanna!!!

Morning :-) 

Ny vecka igen då och det känns bara skoj! Ä så intressant att vara på praktik, och nu får jag sällskap till Domsjö också. Idag börjar Anna där med.

Här kommer lite bilder från lördagens 40-års firande!!
 Jag redo för att sprätta iväg på fest!


Jubilaren bjuder på välkomstdrink som förövrigt var SUPERGOD!! Rabarbersaft är bästa basen när man ska göra bål ;-) 
Allt var jättefint ordnat. Det bjöds på god mat och dryck, tävlingar mm. 
Högsta betyg på maten!
En tävlingsgren var att kasta pil....titta vilken liten tavla vi skulle träffa. Här kammade jag hem NOLL poäng!
Men, i bollskjutning var vårt lag desto bättre! Kolla in vilken fullträff Malin är på väg att göra
Kontrollanten såg till att ingen försökte fuska till sig ett poäng eller två
Å det här var bland det godaste jag ätit!! Ananaspajen var ju kanon, och likören förstås :-) 
En jättesvår tipsslinga var uppsatt runt byn. Här var mitt lag inte heller så bra...
Någon som inte orkade bära ölburken..



TACK FÖR EN JÄTTETREVLIG FEST!!! 
Vilken tur man har som får vara med såna här galej :-) 


Nu mot Domsjö/ Tack å huj 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar