söndag 5 juni 2016

Mot Junsele!!!


Tjolahopp! 

Nu laddar man för fullt inför ett hejdundrande 95-års firande!! Det är inte ofta man får vara med på ett sånt kalas ;-)

Igår kväll hade jag och barnen myskväll ute på altanen. Först åt vi middag och sedan spelade vi spel. Väldans trevligt....å helst eftersom jag var så himla BRA på alla frågor i "Familjens frågespel". 
Nova kör ett trolleritrick! Mikrar man pasta för länge kan dom fastna ihop till en lång rad :-) 
Pastasallad med både lax och kyckling. Supergott och enkelt att göra.
Så här ser mina nya brillor ut! Dom kom väl till pass när vi skulle spela. Jämarn, vilken korpsyn jag får när dom här sitter på näsan.

Nä, nu måste Länsman hoppa in i duschen. Halv elva dyker det upp en privatchaufför som ska skjutsa mig och Oscar på 95-års fest!!! Man kanske måste korka upp champagnen redan nu 

Bildresultat för champagne
/Puss å kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar