tisdag 21 juni 2016

Fixa inför midsommar :-)

Tjo ho!

Skitt!! Det är ju för fågeln midsommar snart! Jag ligger absolut INTE i fas med vad jag tänkt göra...

Men en sak är då säkert. Jag vet vart midsommar ska firas. Det är ju en bra start ;-)))) I Docksta vid havet. Det bli kanoners de. Nåt som man också vet då det gäller midsommar är att det ska ätas en hel del....så jag har försökt att förbereda lite smått och gott inför helgen. Å en del rätter är ju liksom klara på direkten, som sill och potäter och jordgubbar. Bli göttans de!
Bildresultat för lantislygdman havet
Tänk om det blir sånt här väder!!! Hoppas, då jämarn ska Länsman fram med bikinin och cyklopen..
Bildresultat för lantislygdman docksta
Bada!
Bildresultat för lantislygdman docksta
Nova utanför sjöboden

Men, något jag undrar över????

Går det att fiska från land i havet? Nån som vet, eller är det stendött? Skulle gärna vilja testa. Å är det fritt fiske i havet? 
Bildresultat för fiskar i östersjön
Ja, ja. Jag ska då rusta mig så jag kan kasta ut en krok i alla fall...


/Tack för mig 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar