lördag 4 juni 2016

95 årsfest!!

Kuckeliku! 

Tänk att min Morfar Hans Lygdman drar till och fyller 95 år i morgon!!! Strongt gjort att bli så gammal. Känn ni vad schysst att få drössa in pension i 30 år....Själv får jag va nöjd om jag ens når upp till pensionsålder. OM jag inte fått morfars gener förstås :-)))) Då jämarn ska jag bli en riktig krut tant!
Fyra generationer. Här var morfar 88 år och ser ju fräschast ut av oss alla!! VARFÖR var det ingen som stoppade mig från att ha denna hemska hårfärg??!!!  I morgon måste jag knäppa en ny generationsbild :-)

Och vill ni veta hemligheten hur morfar håller sig så pigg? Jo, han ät ba götta å snus´n hela dagarna. Så där har ni tipset om ni vill bli riktigt gamla. 
Bildresultat för snusBildresultat för godis
Bäst att cykla iväg till affärn idag då och köpa godis, snusen får nog vara tror jag...


Nu mera kaffe

/SKÅL! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar