fredag 20 maj 2016

Vilka fynd :-)

FREDAG IGEN!! 

Herregud vad tiden flyger iväg. Det smäll bara till så ska man ut på praktik igen. Det ska bli superkul. Nu är det jättelänge sen jag jobbade nåt extra också, så jag vill gärna ut på fältet och lära mig nå folkvett :-) 

Nu till överskriften. Jag gjorde värsta fyndet med sommarkläder till Nova på Tradera. Ett bamsestort klädpaket för ynka 300 kronor. Perfekt! Innehöll bland annat 7 stycken sommarklänningar. Super då Nova vuxit ur alla fjolårets sommarkläder.

Hela kvällen igår hade Nova uppvisning med sina nya kläder och sen fixade hon till sin garderob och gjorde jättefint. Bra jobbat!!

Och nu ska jag fortsätta med min rapport i Teamtandvård, väldigt intressant faktiskt. Å sen blir det väl till att logga ut och ta helg!!!



OVER AND OUT! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar