fredag 6 maj 2016

Städjobbet slutfört!

God morgon,

Å vad schysst att vakna klockan sex -) Det betyder att jag redan har hunnit med mitt jobb som lokalvårdare och sen när jag cyklade förbi vedhögen här hemma blev jag så himla sugen att få röra på lite ved så jag staplade några vedklabbar också av bara farten....
Riktig kul att jag har fått varit vikarierande lokalvårdare denna vecka. Hoppas det blir fler gånger

Och så här såg det ut på byn i SKORPED klockan åtta i morse. Det blir strålande sol idag med!! 
Inga trafikköer här inte


Servicehuset har varit min arbetsplats i 20 år.....usch, vad gamm man börja bli! Ni vet väl förresten att det finns en hjärtstartare på Service? Den där vita lådan som syns på väggen.

Nä, hörrni! Nu måste jag sätta fart med mitt andra jobb, nämligen studierna. Det är inte lätt detta med transkulturellt perspektiv...

/Tjingeling  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar