onsdag 18 maj 2016

Sömnlös..

Kaffe.NU!

Hujedamej, idag behövs det mycket kaffe för att kvickna till. Nattsömnen har varit usel! Fast jag torde nog överleva ändå ;-) enda jag behöver göra är att koka mer kaffe.....för den första pannan ä redan slut! 

Igår hade Nova fullt sjå med att berätta vad hon önskar sig i present när hon fyller år. Den här prima cykeln ifrån Stadium till exempel. Och apropå Stadium, jag måste älga tillbaka dit i morgon igen. Dom tog nämligen för mycket betalt för skorna jag köpte igår. Det går inte för sig för en fattig student. 

Nova var utlovad en fikapaus i samband läkarbesöket. Och summan av läkarbesöket blev att synen fortfarande krånglar lite. Så om tre månader blir det återbesök igen. Vilken TUR vi har här Sverige som har sån bra sjukvård! 
Och här hade jag TUR!! Tänk att jag lyckades köpa tre par skor till Oscar som dessutom passade utan att han va med, och Nova köpte ett par mintgröna dojor :-) Å själv har jag köpstopp, så jag fick varken skor eller kläder. Tråkigt! 

Men, nu ska jag göra nåt skoj = Nämligen fortsätta studera Transkulturell psykologi 

/Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar