söndag 22 maj 2016

Räven vill ha mat a...

Hello! 
Bildresultat för räv




I fredagsnatt när vi satt ute på altanen och uggla fick vi se en jättefin räv strosa förbi på gräsmattan. 
Och igår kväll fick nog räven sig ett rejält skrovmål. Jag fick nämligen lov att kasta ut sex portioner Rödvinbärspannacotta. Skulle ju ävles och göra nåt gott till efterrätt igår för att fira. Å nå så gröndjävulskt äckligt har jag då aldrig smakat förut. Detta gör jag aldrig om!! Åkte ut på kas´n alltihop.

Enligt receptet skulle det vara jättegott. Dom ljög! Jag tror faktiskt att det är rätt svårt att få till nåt gott med rödvinbär. Hädanefter håller jag mej till saft då det gäll vinbär. 

Nu ett KOM IHÅG! 

Idag är det hemmamatch på Bränna klockan 14.00. Damerna har match. Så åk dit och heja :-) 

/Tack å huj 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar