fredag 13 maj 2016

Nys om ett jobb



Tjo ho!

Bildresultat för polismyndigheten
Nu nu! Nu har jag fått ett litet insider tips om ett eventuellt arbete i sommar. Ska ta och slå en signal dit idag :-) Sen blev jag så förvånad igår när jag fick ett mail från Polismyndigheten angående min ansökan dit. Trodde att jag var bortgallrad för länge sen, men tydligen inte. Nu ska dom börja titta vidare på ansökningarna. LINDA LÄNSMAN....hö, hö, hö!!

Ja ha, idag är det fredag igen och jag ska roa mig med att försöka finslipa lite på min rapport i transkulturell psykologi. Det är inte lätt, arbetet växer sig bara större och större, när det egentligen borde bli mindre.
Bildresultat för snoddas recept

Men, först ska jag förbereda inför morgondagens städdag i VIKA. Här ska bakas en långpanna med snoddas! Har blivit tradition varje år. Varför liksom bryta ett vinnande koncept??.....Snoddas gillas av både stora och små, och är i princip omöjlig att misslyckas med :-)

/Tack å huj



2 kommentarer:

  1. Ska Länsman bli länsman?

    SvaraRadera
  2. Japp! Jag tänkte de :-) Och då kommer jag att ta emot mutor vid lagöverträdelser. T ex en smarrig rabarberdrink!

    SvaraRadera