måndag 23 maj 2016

Lars Kepler



Huvvaligen....VARFÖR började jag läsa en till bok av Lars Kepler? Lånade Sandmannen på Bibblan i torsdags, och det ångrar jag. Jag gillar inte att vara rädd :-))))
Bildresultat för lars kepler sandmannen
Fast den kan väl knappast bli värre än Stalker. Usch, å inte kan man sluta läsa heller! 

Lars Kepler är ett påhittat namn och bakom finns författarparet Alexander Ahndoril och Alexandra Coelho Ahndoril. Varför ger man inte ut böckerna i sina egna namn? Jag funderar förresten själv på att kliva in i författarbranschen. Hur svårt kan det va? Man får väl börja med en barnbok :-) 

Ja ja! Jag kanske ska försöka få klart rapporten om Teamtandvård istället för att flukta på att bli författare. Å sen idag torde jag väl måste underhålla springkarriären. Jag lyckades få ihop 30 km förra veckan också. Jag vill komma ner på mina bästa tider igen!! Men, det verkar svårt....

/KAFFE.NU 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar