tisdag 3 maj 2016

Bästa affärsidén??

Tjo ho,

Ny dag och nya tag. Nu i morse har jag skickas iväg rapporten i Äldretandvård, så nu blir det till att gasa igång med tandvårdspsykologi istället. Hur tillämpar man transkulturell psykologi inom tandvården?? Det ska jag försöka ta reda på idag :-)

Bilder från Sista April
Jag redo för grill-partaj
Snittar och champagne blev det innan middan. Kolla in Söt-Ville som sitter och spejar ;-) 
Som vanligt var det ÖVERFULLT med god mat. Bara att välja och vraka! 
Visst vet ni att vinet blir ännu godare i snygga glas?

Alla 8 kusiner var samlade på Sista april. KUL!!! Ville var ju också med, men han hade parkerat vid vuxenbordet. 
Å harne va BÄSTA på hela kvällen!!! När syrran och Mats kom förbi och Mats vips trollade fram en hel hög med färdigblandade goda drinkar ur ryggsäcken. SUCCÉN var given :-)))))

Vi hade en mysig och varm sista april som sedan för min del avlutades med en liten efterfest hos mina grannar Arve och Lill. Det var också där jag fick tips om ett nytt sommarjobb Nu ska ni få höra = Linda Lygdman ska minsann bli BÄRUPPKÖPARE!! Ska bara räkna lite på det först.... 


/Tack och adjöken 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar