söndag 10 april 2016

VINNARNA ÄR!!



Tjo ho!! 

Igår drogs äntligen vinnarna i 4-5ans Köttlotteri och de två lyckliga som ska få mumsa kött framöver är:

Anita Johansson och Gerd Hägglund 
GRATTIS till Er säger vi!!! 
Tröstpris till Sven Göran Nilsson 

Det fanns en annan vinnare igår också.....nämligen jag själv! Linda Länsman kammade hem hela 900 kronor på klädförsäljningen. Jo, jag tackar! Och ändå har jag kläder kvar. Får se om jag lägger ut resten på Öviks köp och sälj så man blir kvitt kartongerna. 

Titta, hur mycket kläder som helst!! Synd att det inte fanns nåt i storlekarna jag behövde. 

Å gårdagen avslutade jag och Oscar i Mosjö, därpå "Hägna". Eldning stod på schemat. Det är riktigt skoj de! 

Nu måste jag checka hur det går för ungarna som har fått för sig att baka en chokladtårta. Tre olika lager med fyllningar.....riktigt avancerad sak. Mums, vad jag längtar tills den är klar. 

Tjingeling




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar