lördag 2 april 2016

Vilken trevlig kväll :-)

Kuckeliku,

VARFÖR vaknar men 05.50 på en lördag? För att man ä sugen på kaffe kanske?

Vilken trevlig kväll vi hade i Lännäs igår....förutom att MODO åkte ur elitserien då förstås. Det var väl mindre bra.
Titta vad Sanna är duktig på måla konstverk på naglar! Jag fattar inte hur man kan måla så fint och litet på fri hand. Nova fick en jättefin katt på nageln. Tyvärr var den lite svår att fånga på bild.

Här nedan är bilder sen i torsdag då vi var på Matcompaniet efter att ha badat. Det bästa knepet med Paradisbadet är att åka dit först på eftermiddan. Då pyser de flesta snart hem och man får vara i princip själv på badet. Helschysst! 
Oscar beställde en kycklingsallad
Å Nova tog en smarrig pizza - Långben! 
Och jag tog det här! En superdupergod laxfilé med hummer och räksås å kokt potatis. KANON! Högsta betyg på maten. 

Ja ha. Vad ska man hitta på idag då? Jag ska i alla fall inte öppna en endaste studiebok, det har jag bestämt. Funderar däremot på att gå ut och göra upp en sjujäkla BRASA och elda bort nå gamm-rat. 

Men, först ska jag märka upp alla kläder som ska säljas på KLÄDBYTARDAGEN  den 9 april. Så boka in den dagen och åk på skolan å fynda! Jag har massor med fina kläder till salu. 


/Puss å kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar