onsdag 6 april 2016

Klädförsäljning på skolan!

Hej hopp, 


Ni har väl inte missat att det blir KLÄDFÖRSÄLJNING på Skolan Lördag 9 april 10-15. Då kommer det finnas begagnade barnkläder och annat till försäljning. Så passa på och åk dit å fynda fina, billiga kläder, skor mm.

Hoppas verkligen att det finns kläder i storlekarna jag är ute efter. Jag skulle jättegärna köpa fina begagnade kläder för en spottstyver mot vad det kostar nytt.

Söker ni efter kläder i stl 122-128 och 146-152 så kommer jag att ha några kartonger av den varan. Bra initiativ av Malin B som har dragit igång denna klädbytardag. Vad jag vet har vi aldrig haft nåt sånt förut i Skorped. Så Välkomna på lördag!!





Jag antar att det är ganska svalt intresse för en MODO jacka :-))))


Nu en liten, men än så VIKTIG upplysning. STATION skriver på sin FB sida att dom inte har någon kortläsare i ordning än. Så ska ni på Puben är det Cash som gäll. Så let fram nå gamm-perninger innan ni åker dit! 


Å nu tar jag kaffekopp nummer fyra och börjar studera
/SKÅL 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar