onsdag 27 april 2016

Jag är så NÖJD & GLAD!!!

Tjo faderittan!! 

Jag är himla glad och nöjd över slutbetyget jag fick på LIA 1. Högsta betyg och ett fint omdöme. TACK så mycket!!!

Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag läste dessa ord på mailen:

"du har goda kunskaper, väldigt trevligt bemötande och stor initiativförmåga. Som slutbetyg på kursen LIA så har vi gett dig ett VG".

Och som om detta inte vore nog så drog jag till med högsta betyg även i Oral hälsa. NÖJD :-)) 

Herregud, måste jag fram med champagnen igen?  Fast jag får nog tjå mig till helgen med firandet förstås... 
Bildresultat för champagne rosa

Tror att jag måste bränna iväg till stan på fredag. Det tryter i ju vinkällaren....och dessutom måste jag inhandla lite prylar som inte finns här i Skorped. Annars är det väldigt SÄLLAN jag lämnar byn nu mera. Minns inte när jag var på stan sist.

Nu mera kaffe
/Adjöken 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar