fredag 1 april 2016

Inställt...



Hello,

Vet ni vad? Idag är det FREDAG igen. Härligt vad tiden går snabbt! Det smäll ba till så är jag färdig Tandsköterska!!!

Nu till överskriften. Ni som är lite uppmärksamma kanske har sett att 4-5an "vårlunch" den 9 april har försvunnit från anslagstavlorna. Vi fick tyvärr ställa in eftersom intresset var så enormt svalt! Men, vi kommer att ta nya tag framöver, så håll utkik, och då slipper ni inte undan....Banta kan ni göra nån annan dag ;-)
Vill ni veta en annan sak? Jo, ikväll gäller det för MODO! Till och med Linda Lygdman tänk nog se matchen....Huvva, tänk om dom åk ur! Det här med modos kvalspel verkar vara ett hett samtalsämne för ALLA. Igår när jag satt spritt språngande naken i bastun på Paradisbadet kom det in en hel hög med tanter som varit på typ vattengympa. Där satt nakenkäringer´n och snackade MODO HOCKEY med stor inlevelse. Själv satt jag mest och tänkte på hur hockeykillarna skulle se ut när dom tar sig en bastu  ;-)))))

Jag vill förresten ha en egen bastu, eller ett vedeldat utebad. Hur svårt kan det va att bygga själv? Jag ska börja skissa på det idag tror jag..

/Hörs å syns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar