söndag 24 april 2016

Hoppsan!

Hello!
Bildresultat för lata sig

Vad tusan, jag har rakt glömt bort att blogga idag, och det är absolut inte så att jag har fullt upp med annat. Nä, här är det lugna gatan. Fast jag har förresten förpackat flera paket med varor som jag sålt på Tradera som ska skickas iväg i morgon.... Pengarna bara strömmar in :-)

Och sen har jag sökt två jobb också, det tar sin lilla tid. Är egentligen alldeles för tidigt att börja söka arbete som tandsköterska. Men, det är alltid bra att träna på det i alla fall.....och tänk om det skulle vara så att det är NOLL sökanden. Då kanske dom är intresserade av mig!!

Å Nova har jag skickat iväg på ISGALAN tillsammans med farmor :-)
Bildresultat för isgalan örnsköldsvik 2016Bildresultat för isgalan örnsköldsvik 2016
Farmor ä snäll hon! Nova var supertaggad på att få följa på galan,

Nä, hörrje! Nu tror jag att jag släng omkull mig i soffan. Det tar på att va VAKEN TILL TRE. Nattliga påhitt kan vara dom bästa påhitten :-)))

Syns å hörs/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar