torsdag 3 mars 2016

Träningsvärk!





Hå hå jaja

Oj, vilken träningsvärk jag har! Bob Harper kan man lita på när man när man ska träna :-) Är så slut på att jag drog till och tog sovmorgon till halv sju i morse. Inte bra, med tanke på att det inte blev nåt plugg igår...Idag måste jag alltså gasa på extra hårt.

Och vet ni vad? I morse fick jag bli glatt överraskad när jag äntligen kom in på min mail som legat nere hela gårdagen..... Varsågod Linda, du får högsta betyg i ämnet kost och tobak. Vilket närmare bestämt betyder ett VG!!!! Jo, jag tackarrrrr ;-)

Bildresultat för kubansk cigarr
Vört det är olämpligt att fira med en Cigarr och ett glas konjak? Med tanke på ämnet... 

Bildresultat för röka cigarr
Firar med en fjärde kopp kaffe istället

/SKÅL 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar