söndag 27 mars 2016

Spelkväll :-)

Tjo ho!

Vilken spelhelg vi har haft i påsk.....vi har spelat alla kvällar hittills och för min del har det gått åt h-vete varje gång. I fredags var det pokerspel som gällde, och det blev väldigt allvarligt eftersom vinnaren i varje omgång fick äran att välja låt på Spotify. Hujedamej, vad DÅLIGT det gick för mig, man fick ju va fullt ut elak innan spelningen var över ;-) 
Å igår kväll gick det exakt lika dåligt i spelet "Ska vi slå vad". Motståndet bestod bland annat av superspelaren Lisa.....hon kunde ju typ allt! Men, vinnaren i slutändan blev Robin tätt följt av Nova på andra placering, och jag blev SIST! Till och med morsan slog ut mig. Jag ska kräva revansch inom en snar framtid. Fast då ska jag minsann välja ett annat spel!

Nu ska jag dricka kaffekopp nummer fem! 

Skål  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar