tisdag 1 mars 2016

Pedantiskt gjort!

Hujedamej! 

Vilken tid det tog att få angeldonen i toppform :-) Men, nu har jag ordning på grejjern, och laget "Gäddra Gädda" är anmält. Nu fattas bara träningsrundan som fortfarande är ogjord.....å den måste ske snart, typ i helgen, för Angeldonstävlingen är den 12 mars.

Nu har jag i alla fall vässade krokar och ny låååååång lina på alla angeldon. Jag har ju fått insider tips om att man ska ha jäkligt lång lina för att kunna bärja hem dom största gäddorna, och det ska minsann vårt lag göra i år!
Kolla in vilka pedantiska DON.

Jag har inte bara krängt lina i helgen. Vi hann med en liten skotertur i finväre på Söndan också...

Åkte förbi Lännäs och denna vackra stuga
Nova tar sig en Oboy-slurk!

Nä, nu ska jag gasa på med rapporten om Salivprovtagning. Måste ju se till att jag inte måste sitta hela sportlovet med studierna :-) 

/Over and out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar