fredag 12 februari 2016

Skadad..

He, he, he!

Man ha ju rakt vorte "skadad" av att vara i tandsköterskebranschen. Det är ett väldans tjat om tandborstning, småätning å hej å hå hela tiden. Det har gått så långt att jag till och med erbjöd gårdagens kaffegäster gratis tandstens-borttagning. Tusan, vad snäll jag är :-)))) Ska bara inhandla nå schyssta instrument så då jämarn!!
Och SÅKLART har Länsman införskaffat såna där färgtabletter som visar hur bra man har borstat tänderna. Resultatet blev, Nova slarvigast, sedan jag och den som borstade bäst var Oscar!! Jag som trodde att de va jag som va kungen i tandborstning?

Nu mera kaffe och sen ska jag jobba på som tusan med Forskningsrapporten! Har ju fått till som en början nu i alla fall. 

Och vet ni??
IDAG ÄR DET FREDAG
Bildresultat för idag är det fredag
/Over and out




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar