onsdag 17 februari 2016

Jag är i fas!



Hej hopp,

Det går över förväntan med forsknings-rapporten tycker jag. På söndag är det sista dag för inlämning, så det känns lugnt just nu. Bara man har fattat uppgiften rätt vill säga!! Och att man inte måste komplettera dom två förra inlämningarna...

Nä, i helgen tänkte jag ha ledigt och dra iväg och ANGLA GÄDDA!!! Måste ligga i hårdträning nu inför Angeldonstävlingen i Junsele.
Bildresultat för stor gädda
Troligen blir det en gädda i den här storleken man bärgar upp ;-)
Bildresultat för angla gädda
Stugusjön är ett bra träningsställe,  


Å förresten jag måste över på Bredbyn och hämta hem mitt paket med reservdelar till donen som kommit. Sen måste man väl ha nån mört också, om det ska bli nåt fiske? Finns det på Nordemans jern tro???

/Tack å huj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar