måndag 15 februari 2016

Hoppa från en tak :-)

Tjo flöjt,

Vilket härligt väder det verkar bli idag :-) Klarblå himmel och strålande solsken. NICE! Kanske man måste ta en motionstimme? Om inte den här epidemiologiska forskningen tar hela dagen förstås...

Igår var jag ute och luftade mig med barnen. Roade oss med att åka matta och hoppa från garagetaket. Det sistnämnda är något som jag minns var väldigt SKOJ när jag själv var liten. Konstigt att det inte kändes fullt lika roligt igår. Tordes ju för tusan inte ens hoppa!!! Skärpning Linda.

Barnen däremot hoppade för fullt








Oscar gör sig redo för att träna på en 360! 

Nova tar sats. 

Igår fick jag förresten prova min nya "uppfinning" också. Har liksom tillverkat en hållare to the"action camera"!! Hö, hö, hö! Så igår blev det inspelning av alla möjliga slag. Mina aktion-moves är väl så där....Lägger upp nån film här så småningom :-) 


KAFFE.NU
/Huj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar