lördag 30 januari 2016

Vilken trevlig kväll!

Kuckeliku!

Åh, vad trevligt jag hade igår kväll. Tänk en hel kväll utan att ens tänka på studierna, klåen vad skönt!!

Att jag dessutom lyckades städa och tända några ljus gav också pluspoäng...inte ofta det händer numera. Och det bästa av allt, min mor kom på besök, så vi fick slurpa lite vin och surra hela kvällen lång!
Linda redo för myskväll med mamsen!! 

Vi hade väldans skoj, fick skratta gott hela kvällen. Får man skrattattacker så vinet spruta ut ur mun = DÅ HA MAN ROLIGT :-)))) Ja, vi hade så trevlig att jag till och med glömde bort att elda, tur att det är så milt, annars ha det väl vare minusgrader inne i morse.  

Nu till dagens stora fråga:

Ska jag börja med rapporten jag ska skriva om Kost och Tobak eller ska jag hitta på nåt annat skoj?

/Over and out



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar