söndag 3 januari 2016

Nyårsbilder :-)

Tjo ho!

Nu laddar man inför kyrkobesök igen. Ville ska döpas i Själevads kyrka, så snart bär det iväg mot staden.
Bildresultat för själevads kyrka


Här kommer några bilder ifrån nyår:
Hamburgare och korvgrillning på G! Solen och det fina vädret lyste med sin frånvaro, fast det gjorde ingenting. Vi hade SÅ mysigt ändå. 
Jag redo för nyårspartaj! Och en svart topp är på som vanligt...Nu måste jag sluta med svarta kläder! Jag ska börja träna redan idag genom att för ovanlighetens skull kränga på mig en vit topp istället :-) 

Harne ä mumma de! Räktoast till förrätt,

Stiligt sällskap,
Ett av kvällens uppdrag. Barnen skulle på 20 minuter få ihop ett så högt torn som möjligt av spagetti och massmallows. Det var inte det lättaste, och jag ser att Nova sitter och mumsar på en av "byggstenarna". Ja, ja, ungdomarna blev godkända i uppdraget i alla fall. 
Å det här = Göttans va gött!! Det finns alltid plats för godsaker i min mage

Här har barnen vunnit alla bokstäver som behövdes för att kunna lösa uppdraget. Det var inte lätt att lista ut ordet - Paradisbadet! Dit ska vi på onsdag :-))))) 

Och nu är det dags för Länsman att använda plattången...det tar ju sin lilla tid, 

Puss å kram/







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar