onsdag 6 januari 2016

Nöjd och stolt!!!

Tjo fadderittan!! 

Yes!
Nu har jag fått bedömningen på rapporterna i Endodonti och parodontit. Varsågod Länsman, du fick VG på båda två, Och ett VG på hela kursen ODONTOLOGI!

Min bedömning:

"Ville bara meddela att det var en av det bästa beskrivningar jag läst hittills. Mycket djupingående och innehållsrikt.  Jag vill ge dig beröm för denna uppgift då den är väldigt bra.
Jag ger dig ett VG på uppgiften du får slutbetyget VG på kursen Odontologi. Var stolt och fortsätt så här Linda" J

Kan man bli annat än nöjd??? Jag firade det hela med att i lyckorus springa 7 km på löpbandet och det gick som hejsan. Yippie!

Idag fortsätter jag firandet genom att åka till PARADISBADET och bada hela dagen lång. 

WOOP, WOOP//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar