lördag 2 januari 2016

Lördag - Jo, jag tackarrrr!

Kuckeliku! 

Men, känn ni rakt vad skönt det är att det är helg. Schysst. Och mina två rapporter som skulle vara inlämnade till i morgon är klara och skickade, så just nu känns det jäkligt BRA! Fast bedömningen är ju inte gjorda än...

Nyårsdagen gick verkligen i lunkens tecken. Än fast Länsman inte ens va bakfull så gjorde hon inte många knop på hela dan. Ja, förutom att dammsuga, skura och laga mat. Nej, dagen fördrevs genom att först se på Fröken Fridman och sen på kvällen fick man se premiären av nyaste BECK, den var inte så bra tycker jag, och Gunvald, sötnosen, han gick å blev skjuten och dog på kuppen. Klantigt :-) Nu går jag i strejk, jag vill ha Mikael Persbrant med i filmerna!
Bildresultat för mikael persbrandt
Född -63, och slår ut varenda pöjk i sexighet!


Vad ska man hitta på idag då? 
Jo, jag har hört ryktas om att det är dans på Olympia, det kanske skulle va nåt? Dra en bugg eller två....eller uppehålla sig i baren hela kvällen eftersom man är så nåk på dansa!
Bildresultat för dansbandet martinezBildresultat för dansbandet martinez
Danssugen? Då kan ni bränna iväg till Bredbyn ikväll och dansa till Maritnez 21.00-01.00.

Nä, bästa att snöra på sig springskorna och ge sig iväg ut på en runda. Har hittills i veckan fått ihop 1.5 mils löpning. Det är alldeles för lite om man vill bli bättre!

Over and out/ 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar