tisdag 15 december 2015

VINST!!

Tjo flöjt!

Jag har en stående lottorad som jag spelar på varje vecka. Detta hade jag i princip glömt bort eftersom vinst har uteblivit....i flera månader, men nu vips här om dagen fick jag ett mail ifrån Svenska Spel. GRATTIS till vinsten = 23 kronor!! Tackar säger jag. Synd bara att det när det väl blir en vinst ska va sån liten summan. Fast storvinsten kommer så småningom, var så säker. Å då jäklar!!
Bildresultat för lottovinst
En annan ännu bättre vinst blev det när jag öppnade mailet från Lärarna igår. Varsågod Länsman: Ett VG på kariesarbetet. TACKAR! Ett steg närmare eventuell julefrid.....fast det verkar bli kärvt med den varan.


Nu ut och starta bilen. Arbetar på Folktandvården idag med. Yippie!!!


Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar