måndag 21 december 2015

Vilken kanonfilm!

God kväll :-) 

Hellsprätten vilken BRA film jag och Oscar såg igår....Schyssta effekter!!... funderar alltid på vem som ha fantasin att hitta på alla effekter, och vem fixar kostymerna och sminket???  
Redo för en spännande film. Popcorn och dricka, check! Nova och Märta dom såg bion Hotell Transylvanien 2 (stavning??) istället för Star Wars. Vört man ska dra till och se resterande Star Wars filmer nu i jul. Har ju typ bara sett nån från 80-talet :-))
Bildresultat för star wars första filmen

Sen hann jag med att göra dom sista ärendena innan jul också, när vi liks va i stan. Och allra sist och sämst blev besöket på Max. Snuskigare kycklingsallad har jag aldrig ätit. En stelfrusen kyckling ovanpå en salladshög. Kycklingen var dessutom alldeles rosa. Huvva!!! Jag fick leka vegetarian, slängde kycklingen åt pipsvängen. 


Lite dålig bild, den var ännu äckligare än så här...

Inte gick jag å klaga heller, för när vi stod i kassan innan var det en käring före som skällde å trätte för fullt, så jag tyckte synd om personalen, he, he, he! Men, nu dröje FAN länge innan jag ät där igen. Snuskigt, man kan ju bli sjuk för bövelen!! 

Over and out/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar