söndag 27 december 2015

JULMUSIK i Kyrkan

Tjo och tjim!

Kyrkobesöken avlöser varandra. I går var det julspel i Baptistkyrkan och ikväll är det dags för julmusik i Svenska kyrkan. Nova ska vara med i barnkören och sjunga. Klockan sex börjar det, så sparka ur klövarna och traska iväg och lyssna på finstämd julmusik :-) Jag önskar att jag också kunde sjunga!
Nova väntar på att få byta om till Herde :-) 

Å annars då? Jo, igår kväll hade vi trevligt besök från en familj lite längre bort i byn.  Alltid skoj att träffas! Och idag har det väl inte hänt så mycket, förutom att jag lyckades kränga fem kilometers löpning. Det verkar som det går en minut fortare för varje springtur jag tar, så på några gånger till då kanske jag är på min rätta nivå igen.....hm? 

Nu mot kyrkan /

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar