torsdag 19 november 2015

Morgon motion!

Morrn, morrn!

Nu jämarn va det lite friskare luft ute. -5 grader i morse när jag klev upp. Snart kan man inte lates å elda bara en gång om dan...

Och min "morgonspringning" gick som vanligt. Alltså urdåligt. For 6 km och fick ha ont i vaden mest varje steg. LESS! 

Eftersom jag inte kan springa nån längre sträcka utan att gå, så passade jag på att rusta fram kameran ibland, när jag liks bara lunkar fram. 

Så här ser det ut i SKORPED idag:
Solen började titta fram medans jag var ute. Här ser ni förresten två av byggnaderna som ska ljussättas av proffsen den 28/11, när Skorped lyser går av stapeln.  Gamla prästgården och Skorpeds kyrka.
Och här ser ni Annica och Mats palats!! Det ska också ljussättas. Kommer att bli så intressant att få se alla byggnader.
Frostig soluppgång
"Allt ljus" på Skorpeds kyrka. Hoppas jag säger rätt nu när jag påstår att kyrkan ska ljussättas. Kanske var det inte så? Ja, ja, den som lever får se. 

Nu mot duschen och sen bär det iväg över skogen till Sollefteå. Jag och Anna fick ju värsta "sovmorgonen" idag eftersom vi redan deltagit i HLR-kursen. 

/Puss å kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar