måndag 2 november 2015

Halloween partaj!

Tjo flöjt! 

Då vare måndag igen, och vilken jäkla tur att jag vände blad i almanackan så jag upptäckte att det är i morgon Nova ska till Ögonläkaren. Pinsamt om man skulle ha missat tiden, där som det är sån lång väntetid.

Här kommer några bilder från lördagens baluns:
Dukat och klart. Menyn var förrätt räkcocktail, sen blev det potatisgratäng med tjälknöl, svampsås, och lax med kall örtsås. GÖTT!
Hade ävles å skalat "riktiga" räkor till cocktailen
Nova och Engla var bjudna till Alice på Halloweenparty. Här är dom sminkade och klar!
Och jag var så TRÅKIG att jag bara tog på mig en hatt.....var så sugen att göra nån rolig make up, men det blev ingenting av det. 
Annica och Mats, hade anammat dresscoden "huvudbonad", och kolla in vilken snygg "day of dead" sminkning Mats hade gjort på Ankan. 
Oscar gjorde denna sminkning alldeles själv. BRA jobbat!
Och titta! Vem som kom på besök. Flis-Lisa blandar drink på ett nytt sätt - genom att hälla tillbaka spriten från glasen till flaskan igen. 
Mys med moster Lisa
Hemlisar på G!
Familjen 70-tal!! Snygga brallor :-))))) 

Och som vanligt = Resten av kvällen är censur! 

Nu ska jag starta upp nya rapporten som ska handla om Sjukdomar och behandling. Blir bra de!


/PUSS






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar