onsdag 18 november 2015

Fågelbordet på plats


Hello!

Äntligen har fågelbordet kommit på plats. Är så himla mysigt att sitta och titta på fåglarna som mumsar fröer. Ser ni förresten va murket väder det är idag. Mulet, grått och en plusgrad, verkar nästan som det småduggar också.  Huvva, jag vill ha kallt, frostigt och juligt väder!.....Fast man får ju sällan som man vill har jag märkt. 
Konstig.....Igår var det fullt med fåglar där ute. Talgoxar, blåmesar och skator. Idag har jag inte sett en endaste "spär". Däremot finns det färska kattspår i snön nedanför. Vört kissen ha fått sig ett litet mellanmål? 
Bildresultat för tjock katt
Mums, mums! 

Vet ni vad? Nu ska jag förbereda mig inför morgondagens föreläsningar i Sollefteå. Lokalanestesi står på schemat. HOPPAS vi får prova att ge sprutor! 

Bildresultat för spruta tecknad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar