fredag 6 november 2015

Besviken...



Förbenat a! 

Min onda vad blir aldrig nån ordning på.....så fort jag far ut och springer blir det värk å elände i vänster vad. Ibland kan det gå skapligt en runda, men, då jävlar nästa gång är det kört, och idag jogga/gick jag åtta kilometer bara på bägda! Jag gillar inte lunka fram. Jag vill SPRINGA :-) Tror förbaske mej att jag ska gå in på sportaffärn och köpa mig ett par rediga kompressionsstrumpor nu när jag ska till optikern med Nova. Det är nog rätta medicin för vaderna?
Bildresultat för kompressionsstrumpor
Harnen ä ju rakt snögg! 

Eller så gör jag som jag har sagt förut = Sluta med springningen och börj å drick öle iställe! Fast det gå nog inte heller så bra......Legg å hall sä för huvve var´n dag. Går ju inte för sig ;-)))))


Ja ja, skit samma - Nu är det fredag igen, TREVLIGT!
Bildresultat för fredagsfräckis bilder

Tack å hej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar