tisdag 6 oktober 2015

Slut som artist!

Skorped -7.3 grader strålande sol 

Håhåjaja! 

Det är bara att konstatera = Min springkarriär är över....har i princip inte sprungit nåt sen jag var till PG idrott och hälsa för två veckor sedan, det har liksom inte känns så bra i vaden tyck jag. Fast sjukgymnasten påstod att det inte var nåt fel och att jag kunde börja springa direkt om jag ville. I fredags tog jag mig en provtur. Hann exakt 200 meter innan det small till på samma vis i vaden igen!! Va bara att lunka iväg hem. Balla på brö!!! Ser nu att det börja bli lite blått bak på vaden. Typiskt, jag som tyck löpning är så himla kul....

Ett litet stackars sketet blåmärke exakt där det small till. Är väl små muskelbristningar antar jag. 

Kan i alla fall stoltsera med att jag slutade min karriär på topp!! Slog ju REKORD både på milen och femman innan jag blev skadad. Det är förresten dessa "rekord-springningar" som rår för det hela, drog upp träningen alldeles för hårt på slutet. Kostar dyrt att va gammal och ändå försöka ligga på topp?

Ja, ja, desto mer tid till STUDIERNA då antar jag.....stön,

Over and out/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar