fredag 9 oktober 2015

Nöjd :-)

Skorped +3 grader mulet 

Hupp!

Då var det fredag igen å Länsman få va nöjd att en vecka till i detta fängelse är förbi. Sen är jag jäkligt nöjd över att jag igår efter mitt workout pass även lyckades jogga i två kilometer. HOPPAS att vaden håller ihop nu då:-)))) Men, det är så djävulskt svårt att springa långsamt. Måste tänka efter för varje steg, drar jag ut steget för långt och trampar för hårt gör det ont som svinet...
Lycka är??? Att vinna första pris i ett lotteri = ETT GRUSLASS.......eller? Tur att det inte var jag som drog hem storvinsten :-)))) Säger nej tack till att skotta ut det där berget! 

Själv funderar jag på att strax göra helg. Tror att min Kvalitetsrapport snart är klar. Med, fotnoter, sidnummer å url å kursiva titlar å gud vet allt på plats! 

Tjingeling/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar